marți, 19 iulie 2011

Ce să faci când îți vine să renunți?

Știi senzația pe care o ai uneori când te-ai săturat și vrei să lași totul baltă? Acel „îmi bag picioarele”, fie ce-o fi.Cand prietenenele si familia  nu'ti mai sunt alaturi.. si te lasa la greu si vrei sa urlii,sa te dai cu capul de toti peretii.. sa'ti doresti sa nu te fi nascut.. si te intrebi oare cu ce am gresit?Unul dintre cele mai ușoare  lucruri  de facut este acela de a renunța. Ai obosit, ești fără chef, nu mai ai resursele necesare și ce faci? Renunți? Prea simplu. Părerea mea e că nu ar trebui să renunți așa ușor cu toate ca si eu am renuntat sa mai lupt candva.. .. :| si poate ca regret.. . E plină lumea de oameni care renunță pe măsură ce apar provocările și greutățile. Și ele apar, indiferent ce ai face. Totul are un preț.Să revenin la idea principală: ce faci când nu mai ai nici un chef și vrei să renunți?
Sfatul meu ar fi ca, înainte de a renunța total la ceva/cineva, să faci următorul lucru: sa te gandesti bine la ceea ce vrei sa faci.. sa te gandesti la toate clipele petrecute impreuna cu acel cineva.. poate  viata ta e ,,goala" fara acel ceva/cineva .
Ce poți face acum și să-ți fie de folos? Gândește-te  un pic la viața ta. Ai cumva obișnuința de a renunța? E bine de știut asta pentru că „Învingătorii nu renunță iar cei ce renunța nu ajung învingători.” – Vince Lombardi

Un comentariu: